Förstår inte hur man kan göra abort. Att man verkligen har ett sånt hjärta av att döda sitt barn. Tänk på dem som verkligen vill ha barn men har svårt att få det, att barnet hade kunnat få ett annat liv istället för att ligga med massa män men välja att döda sitt barn genom abort. Om man inte är redo för barn så är man verkligen inte redo för att ha sex, man vet vilka risker det finns när man ligger med människor och inte skyddar sig. Men tyvärr så tänker inte många sig för dem tänker för stunden att älska, men när dem väl blir gravida så tänker dem på abort som om det vore en enkel liten grej. Varför inte ta hand om barnet ge dem ett liv när det redan är tillräckligt med barn som dör i fattiga länder i krig dem svälter och många olika anldeningar. Jag tycker att abort borde vara förbjudet så att kvinnorna börjar tänka. Det borde vara tillåtet till dem som kanske blivit våldtagna och såna anldeningar inte till dem som tänker på att ha sex för stunden men inte tänker på vad som kommer eller kan hända efter.
fredag 28 september 2012
Är du inte redo för barn så skydda dig.
Förstår inte hur man kan göra abort. Att man verkligen har ett sånt hjärta av att döda sitt barn. Tänk på dem som verkligen vill ha barn men har svårt att få det, att barnet hade kunnat få ett annat liv istället för att ligga med massa män men välja att döda sitt barn genom abort. Om man inte är redo för barn så är man verkligen inte redo för att ha sex, man vet vilka risker det finns när man ligger med människor och inte skyddar sig. Men tyvärr så tänker inte många sig för dem tänker för stunden att älska, men när dem väl blir gravida så tänker dem på abort som om det vore en enkel liten grej. Varför inte ta hand om barnet ge dem ett liv när det redan är tillräckligt med barn som dör i fattiga länder i krig dem svälter och många olika anldeningar. Jag tycker att abort borde vara förbjudet så att kvinnorna börjar tänka. Det borde vara tillåtet till dem som kanske blivit våldtagna och såna anldeningar inte till dem som tänker på att ha sex för stunden men inte tänker på vad som kommer eller kan hända efter.
Förstår inte hur man kan göra abort. Att man verkligen har ett sånt hjärta av att döda sitt barn. Tänk på dem som verkligen vill ha barn men har svårt att få det, att barnet hade kunnat få ett annat liv istället för att ligga med massa män men välja att döda sitt barn genom abort. Om man inte är redo för barn så är man verkligen inte redo för att ha sex, man vet vilka risker det finns när man ligger med människor och inte skyddar sig. Men tyvärr så tänker inte många sig för dem tänker för stunden att älska, men när dem väl blir gravida så tänker dem på abort som om det vore en enkel liten grej. Varför inte ta hand om barnet ge dem ett liv när det redan är tillräckligt med barn som dör i fattiga länder i krig dem svälter och många olika anldeningar. Jag tycker att abort borde vara förbjudet så att kvinnorna börjar tänka. Det borde vara tillåtet till dem som kanske blivit våldtagna och såna anldeningar inte till dem som tänker på att ha sex för stunden men inte tänker på vad som kommer eller kan hända efter.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Väldigt bra sagt flutra !
SvaraRadera