Bli med barn - en blogg av BF-tiorna på Heleneholm
fredag 28 september 2012
mors längtan
Mitt hjärta
slår och jag ser
mitt liv som
går och nu sker förändring
en som visar dina spår.
Nu kan jag
leva
som resten av
människorna, jag
bära
på min son nu när jag har fått väntat i många år.
Av:Riham & Zainab
2 kommentarer:
Unknown
28 september 2012 kl. 05:18
ohh grattis äntligen fick du barn efter alla dessa år
Svara
Radera
Svar
Svara
Aiat
28 september 2012 kl. 05:18
Väldigt fint skrivet tjejer!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
ohh grattis äntligen fick du barn efter alla dessa år
SvaraRaderaVäldigt fint skrivet tjejer!
SvaraRadera