Att bli med barn
Känslan man känner när man gravid är obeskrivlig . Man känner att det är någon som är konstigt inne i sig, något som pirrar i magen. Vissa mår dåligt innan man vet att man är gravid och några vet inte att de är gravida tills de gjort gravitetstest. När man vet att man är gravid så är man glad och man tror inte på att de finns ett foster som ska bli till ett barn. Känslan man har inne i sig är mer än glad och lycka och att man ska bli en förälder till ett barn. En del känner att det är obehagligt att vara gravid och att de förstör kroppens form och att man går upp i vikt och tänker mycket på hur man kommer att förändras och hormoner ändras också. Man ska inte tänka på kroppsformen man ska tänka att man mår bra och att fostret också är bra. Vikten och utseende ändras efter förlossningen. Jag tror om jag blir gravid någon dag så kommer det va den lyckan jag inte kan beskriva. Lyckan att jag är med barn lyckan att jag inom kort ska bli en mamma. Känslan att de kommer finnas ett foster inom mig som rör sig inom mig.
Det är verkligen fint att vara mamma. Fint skrivet snäckan :)
SvaraRadera