fredag 28 september 2012

Abort i denna värld!

                                                 
Det är inte lätt och veta vad som är rätt och fel
Vilka beslut man ska ta, när man är så ung och har hela livet kvar
Ett litet barn så ung och rar, ska få uppleva kärlek i alla sina dar
Att få vara ensamstående mamma i denna värld, känns kallt och tomt utan en herr
Ung och dum gör livet till problem, för det är svårt och stå på sina egna ben
Ta den svåraste beslut, att ta livet av den oskyldiga ungen
Gör man ibland när man är tvungen
Men det är synd och inte få känna
Doften av barnet som inte får vara ute i världen

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, det är synd att förlora ett oskyldigt barn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi lever i en orättvis värld ibland!=(

      Radera
  2. Väldigt fint skrivet jassi :(<3

    SvaraRadera